اطلاعیه سازمان غذا و دارو به مسئولین فنی و مدیرعامل های شرکت های غذایی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 15 فروردین 1397 در ساعت 13 : 25 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

عیدانه اداره کل فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو به مسوولین فنی و مدیران عامل شرکتهای  غذایی؛

  تقلیل زمان در خواست تا صدور پروانه مسئول فنی به یک روز کاری/ از سال جدید هیچگونه مدارک کاغذی برای صدور پروانه دریافت نخواهد شد.

 مشاور اداره کل فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو از صدور پروانه فعالیت مسئولین فنی از طریق سامانه TTAC خبر داد.

 مهندس سعید رضایی عنوان کرد: باتوجه به لزوم ثبت نام مسئول فنی در سامانه TTAC و به منظور تسهیل و تسریع اخذ پروانه مسئول فنی، به دستور مدیر کل فرآورده های غذایی سازمان، از تاریخ  اول اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ کلیه امور مربوط به صدور پروانه های مسئولین فنی از طریق سامانه www.ttac.ir و بخش اشخاص حقیقی و حقوقی امکان پذیر خواهد بود.

 وی افزود بدیهی است:

 

الف) تائید صلاحیت مسئول فنی در حوزه غذایی و آشامیدنی طبق فرایند بخشنامه شماره 24374/675/د مورخ 17/3/96  صرفاً با مطابقت اصل مدارک با مدارک بارگذاری شده صورت خواهد پذیرفت و از دریافت هرگونه تصویر مدارک جدا خودداری می شود.

 

 ب) پس از تائید صلاحیت، صدور پروانه مسئول فنی طبق فرایند "دریافت کارت فعالیت مسئول فنی" به شرح پیوست انجام خواهد شد.

 

ج)کلیه مسئولین فنی که قبلا دارای پروانه مسئول فنی بوده اند تا تاریخ ۹۷/۳/۳۱ مهلت دارند پس از ورود به سامانه TTAC  نسبت به ثبت نام  و پیگیری فرایندهای  مربوط به دریافت پروانه مسئول فنی  از طریق سامانه اقدام نمایند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد:  لازم به ذکر است از تاریخ ۹۷/۴/۱ کلیه پروانه های فیزیکی صادر شده، از درجه اعتبار ساقط می باشند.

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :