ورود نشاسته همه فن حریف (تاپیوکاSWI) به بازار

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 29 آبان 1395 در ساعت 15 : 53 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

به گزارش روابط عمومی بازرگانی پویاکابک، این شرکت به عنوان واردکننده فعال در عرصه صنایع غذایی-شیرینی و شکلات و لبنیات کشور، نشاسته تاپیوکا برند SWI را با امکان بالاترین کیفیت روانه بازار کرد.

مدیر روابط عمومی بازرگانی پویاکابک با اعلام این خبر گفت: واردات این محصول  نتیجه  بررسی و تحقیق شبانه روزی تیم متخصص و حرفه ای است و بعد از سال ها تحقیق درباره انواع نشاسته ها این اتفاق رخ داده است.

او افزود: این نشاسته بهترین نوع نشاسته در تمام صنایع می تواند باشد و مهمترین استفاده نشاسته تایپوکا در گریدهای غذایی و لبنی و صنعتی است.

وی تاکید کرد:نشاسته تاپیوکا برند SWI دارای  مزیت های فراوانی اعم از بالابودن کیفیت و ویسکوزیته، غلظت و چسبندگی بین بافت ها  که در نتیجه باعث صرفه اقتصادی بالا می‌شود.

بر اساس این گزارش، این نشاسته با استفاده از بالاترین کیفیت امکان استفاده در تمامی صنایع غذایی، شیرینی و شکلات، کالباس، سوسیس،نودل، ماکارونی،چیپس و اسنک و گرید صنعتی آن مورد کاربرد در صنایع (کارتن سازی،چسب و رزین، کاغذ سازی، نساجی،حفاری،رنگ سازی و ...)  را فراهم می‌کند.

گفتنی است نشاسته تاپیوکا برندSWI هم اکنون در بازار موجود و در دسترس علاقمندان قرار دارد . کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به وبسایت www.poyakabak.com مراجعه کنند.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :