شناخت شیرین کننده ها در بازار امروز

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 27 آذر 1398 در ساعت 12 : 38 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

"اصل" شیرین کننده مصنوعی - در اوایل سال 1876 کشف شد، اما بیش از 140 سال در حال غرق شدن در پژوهش و افکار عمومی بوده است.

 این راز است که آمریکایی ها شکر افزوده را با نرخ بی سابقه ای مصرف می کنند. به طور متوسط قند اضافه شده حدود 14 درصد از کالری مصرفی روزانه آمریکایی را به خود اختصاص می دهد. به طور عمده در نوشیدنی ها، کیک ها، بستنی ها و آب نبات ها یافت شده است، قند اضافه شده در غذاها بسیار رایج شده است که اکثر مردم حتی متوجه نمی شوند که روزانه چقدر شکر مصرف می کنند . مصرف قند اضافه شده به طور قطع با برخی از مسائل جدی سلامت، از جمله دیابت نوع 2، چاقی و بیماری های قلبی ارتباط دارد. در حالی که شیرین کننده های مصنوعی و جایگزین های شکر یک پدیده جدید نیستند، کشف رابطه میان قندهای اضافه شده و شرایط جدی سلامتی منجر به عزم مجدد توسعه شیرین کننده های جایگزین سالم و سالم شده است.

 به طور کلی، امروزه سه نوع اصلی از شیرینی ها در صنایع غذایی استفاده می شود: شیرین کننده های با شدت بالا، الکل های قندی و شیرین کننده های طبیعی.

 

شناختن شیرین کننده ها و حضور روزافزون آنها در صنایع غذایی اهمیت دارد و می تواند نقش مهمی در عرضه و تقاضای محصولات در سراسر جهان داشته باشد. هنگامی که به درک نقش شیرین کننده ها در صنعت غذا می پردازیم، مهم است که با شرکتی که می توانید به آن اعتماد داشته باشید، همکاری کنید و شرکت پویاکابک می تواند شما را در این امر کمک کند.

 

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات کلیک کنید

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :