پارت جدید از محصولات ژله بریلو کراتر رسید

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 13 ارديبهشت 1396 در ساعت 13 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرگانی پویاکابک، یازدهم شهریور ماه نود و پنج قنادی ها میزبان رونمایی از روکش تزئین کیک و شیرینی (ژله بریلوکراتر) محصول تازه این شرکت بود.

این محصول جدید کمپانی KRATER با استفاده از میوه های مجاز و طبیعی تولید شده است.

روکش تزئین کیک و شیرینی (ژله بریلو کراتر) دارای چسبندگی و براق کنندگی بالابروی سطح کیک و شیرینی همراه با مزه و بوی طبیعی از مهمترین اتفاقات مهم در این پارت از این محصول می باشد، که از مهمترین دلایل واردات این محصول می باشد.

مسئول روابط عمومی شرکت بازرگانی پویاکابک واردات این محصول را نتیجه کیفیت چندین و چند ساله کمپانی کراتر (Krater) دانست و گفت: ، این محصول برخلاف دیگر محصولات با استفاده از میوه های طبیعی و کاملا بهداشتی و بدور از استفاده از افزودنی های غیر مجاز می باشد.

تیم بازاریاب ما با تحقیق و بررسی عوامل مهم از دید مشتریان و قنادان محترم روند رو به رشد کیفیت این محصول را در همه طعم ها افزایش داد  . برای تولید این محصول از زمان آغاز پروژه تولید محصول آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی پارت جدید این محصول را هم زمان با اعیاد پیش رو به بازار را از امروز اعلام کرد و ادامه داد: روکش تزیین کیک و شیرینی یکی از مهمترین اجزاری تشکیل دهنده برای تزئین کیک ها و شیرینی ها می باشد و ما با استفاده از تیم فعال در زمینه محصولات قنادی (شیرینی و کیک و شکلات) بهترین برند را انتخاب کرده و قنادان را در پدید آوردن محصولی جذاب یاری رساندیم. محصول بریلو کراتر یکی از منحصر بفرد ترین و اولین ژل بریلو در ایران می باشد، که سابقه بیش از یک دهه توزیع و فروش در سطح قنادی ها را در ایران دارد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به وبسایت شرکت بازرگانی پویاکابک به نشانی www.poyakabak.com به قسمت محصولات-مواد اولیه صنایع غذایی-شیرینی و شکلات - انواع گلیزینگ(ژله بریلو) مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :