تولید استابلایزر مخصوص کرمفیل

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 5 تير 1397 در ساعت 14 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کرمفیل یک کرم بسیار بسیار کاربردی می باشد که در طعم های مختلف تولید می شود سالهای پیش تنها از این کرم در قنادی ها استفاده می شد و مصارف خرد نداشت. ولی امروز شرکت هایی با بسته بندی این کرم در مقادیر کم آن را تحت اختیار مشتری های مصارف خانگی هم قرار می دهند.

این کرم برای مغزی های مختلف در نانوایی و قنادی استفاده می شود. در قنادی در پای ها و تارت ها ، فان کیک ها دونات ها و انواع کیک دسر استفاده می شود. و در نانوایی در تهیه ی دونات های تخمیری و نانهای حجیم و .... مصرفهای زیادی دارد.

یکی از مواردی که باعث استفاده زیاد از این کرم در صنعت های بزرگ و خانگی هست ، مدت زمان نگه داری و تاریخ مصرف بالای آن است. و مورد دیگه اینکه این کرم در دمای بالای بالا و حرارت پخت و در انجماد زیاد و یا در دمای محیط سالم و پایدار می ماند . پس هم میتوانیم به عنوان مغز انواع کیک ها و مافین ها در زمان پخت به خمیرمون اضافه کنیم.(چون میزان تبخیر آب از سط آن پایین می باشد و پس زمان پخت سالم می ماند)و هم می توانیم در فریزر و یخچال نگه داری کنیم. و مدت نگه داری آن بسیار بالا می باشد .

حال شرکت تولیدی بازرگانی پویاکابک با تولید ماده اولیه بسیار مهم و اساسی این محصول با کارایی پایدارکنندگی بالا کیفیت این محصول را دو چندان کرده است.

استابلایزر مخصوص کرفیل برند کراتر تولیدی شرکت پویاکابک می باشد که توسط متخصین پس از سالها تحقیق و بررسی به تولید انبوه رسید .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید:

021-88556709-12

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :